Holdstart: 5. august 2024 (15. april 1 plads)

Trailerkørekort. B/E den12.marts og 16. april

Kørekort opstart 2024:

8. januar (optaget evt. venteliste)

15. april (1 plads )

5. august

21. oktober LYN

Holdstart til B/E trailer kørekort hver måned

Velkommen til Benn´s køreskole.

Jeg er Ryomgårds køreskole med undervisning til personvogn kategori B og B/E

Jeg kan også hjælpe til dig som har fået frakendt kørekortet, eller fået kørselsforbud og derfor brug for, at generhverve kørekortet.

Jeg arbejder med små hold, så vi har tid og overskud til at få alle godt igennem forløbet.

Det er et lovpligtigt undervisningsforløb, som du skal igennem. Alle køreskoler skal rette sig efter den samme undervisningsplan, men måden det foregår på behøver ikke være kedelig.

Hos Benn´s Køreskole foregår det med en varieret undervisning af mig, som både er seriøs, grundig og somme tider lidt sjov.

Det handler om at vi sammen skal sikre, at du bliver klar til både den teoretiske- og praktiske prøve.

Undervisningen foregår i en afslappet atmosfære, og der findes ingen dumme spørgsmål. Du er her for at blive en god, hensynsfuld og sikker bilist.

Teoriaftenen foregår normalt på onsdag kl. 16.00 - 19.00 på Slotsgade 5 i Ryomgård. (Tidspunktet kan i særtilfælde ændre sig efter aftale med holdet)

Køretider:

Alle SKAL køre minimum 16 lektioner a 45 min, og oftest kører vi dobbeltlektioner 1,5 time ad gangen. Det vil uundgåeligt betyde, at du vil skulle tage noget fravær fra skolen eller fri fra arbejde, da kørslen normalt foregår mellem kl. 07:00 og 17:00.

Benns køreskole

Beliggenhed på Slotsgade 5 i Ryomgård kun 3 minutters gang fra bus og letbane.

Benn Schmidt, Skyttebakken 4, 8550 Ryomgård tlf 4051 2700 cvr 26 26 51 77

Hjemmeside fra NemmeHjemmesider.dk